Födelsedag + fest

Ja, det är ju faktiskt så att jag har hunnit bli 20 år!
På min födelsedag gjorde jag faktiskt inget speciellt. Jag vaknade av att mamma kom sjungandes in i rummet med presenter. Jag öppnade dem och började fixa mig inför skolan. Hade lektioner till fyra och gick hem för att öppna mer presenter. Jag är dock lat och har inte tagit kort på alla presenter än, det är en hel del. Men det kommer inom en snar framtid.

Eftersom jag fyllde år på en tisdag så fick firandet vänta tills på fredagen. Jag hade lektioner till klockan 12 och sedan åkte jag hem för att direkt åka till stan och förlora min "systemetoskuld". Efter det åkte jag hem och började att fixa håret, sminket, byta kläder, städa rummet, hjälpa mamma att baka tre (!!!) tårtor och förbereda inför festen. Jag hade bjudit sex personer från början och det slutade med att det kom tretton personer, så vi var 15 pers med mig och mamma. Lite trångt men det var superawesome ändå. Vid elvatiden drog vi till Puls Nattklubb och skakade rumpa! Vid halv tre sa jag och Linus hejdå till de vi hittade från festen och gick hem till Linus och sov.


Så ja, lite sammanfattat så har jag haft en helt underbar födelsedag + fest.
Det var mest det jag ville säga.


Här kommer lite bilder från festen.






Nu ska jag äta lite rester av tårtorna och kolla på tv! :D



Kommentarer
Postat av: M*

Trevlig helg!

2011-10-01 @ 14:43:35
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Pretty Random Jewellery

Gå gärna in och tävla om detta halsband hos PRJ: http://prettyrandoms.blogg.se/2011/october/tavling.html



Ha en trevlig helg!

2011-10-15 @ 15:21:31
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback