Lördagslista!

Vad gör du just nu?
Jag kollar på NY ink och drömmer om att tatuera mig.

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Om ett år så håller jag nog på att leta efter jobb, om jag inte redan har ett såklart.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Finns väl många saker jag ångrar, men gjort är gjort. 

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Kommer antagligen ha mycket stickade koftor och dubbla leggins! 

Vilka 3 saker är du beroende av? 
Cola, cigg och pojkvännen!

Har du någon dold talang?
Jag kan göra en "rulle" och en ros med min tunga! Inte på samma gång dock. Och jag kan vända ögonlocken ut-och-in och vifta på näsborrarna och vänsterörat! Annars vet jag inte.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen var jag nog bara hemma och med pojkvännen. Minns inte haha! Nästa helg ska jag på Halloweenfest och förhoppningsvis inte må allt för dåligt dagen efter.

Vad har du på dig just nu?
Strumpbyxor, underkläder, ett grönt linne och en långärmad tröja.

Bästa skönhetsknep?
Skratta mycket och håll inte på att pilla för mycket på finnar! Drick mycket vatten borde jag nog med säga även om jag inte gör det själv.

Vilka är dina dagens planer?
Oj, det är redan kväll men jag ska väl ta en dusch och läsa en bok. 

Vad äter du helst inte?
Kött. Och ost. Saker som alla andra älskar alltså!

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
nyheter24.se/modette/lindahallberg/
cazy.blogg.se
lioa.blogg.se
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nix!

Bästa staden/landet du besökt 
Jag har ju knappt varit någonstans. Så jag vet faktiskt inte.

Vilken kändis får du höra att du liknar? 
Miley Cyrus (W-T-F), Kristen Stewart, Kirsten Dunst och Nina Persson!

Tror du på gud?
Nej. 

Vad är din största rädsla?
Är väl döden skulle jag tro. 

Nämn en sak du aldrig provat på:
Kebab! 

Vilka är dina favorit namn?
Pojke: Oliver Flicka: Naima, Olivia

Hur/Var vill du bo i framtiden? 
Jag har ingen aning faktiskt. Vill flytta hemifrån snart såklart men kommer nog bo kvar i Norrköping ett bra tag innan jag flyttar till en annan stad eller något annat land. Skulle ju vara sjukt härligt att bo där det är sommar året om men jag är inte tillräckligt mogen för det.

Kommentarer
Postat av: Vem?

gillar att läsa såna listor ^^

2012-01-20 @ 10:47:20
URL: http://tinanj.se
Postat av: † V K Z

Onödigt att ångra saker! Man lever bara en gång och de va antagligen meant to be att hända :)

2012-02-16 @ 13:34:24
URL: http://vikzan.spotlife.se
Postat av: Vem? - TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Du har en grymt fin blogg! Tänkte bara säga att jag har en tävling på bloggen där man kan vinna en säck full med grejer! :)

2012-02-17 @ 14:22:45
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback