WE ARE GREEN MEAN FIGHTING MACHINES!

Förra onsdagen var det dags för Gymnasieslaget, vilket innebär att Norrköpings fyra gymnasieskolor tävlar i spökboll och i cheerleading. Varje skola har en egen färg, och min skola är gröna. Självklart var jag där och visade mitt stöd.





Såhär snygg var jag.
Jag hade alltså:
Egenfärgade gröna skor, grönt linne, gröna strumpbyxor, gröna tröja, gröna örhängen och gröna flätor i håret. Och ja.. grön hud. Från en början skulle jag även köpa sprayfärg till håret, meeeeeeeeen jag var orolig att färgen inte skulle gå bort och jag skulle på bröllop tre dagar senare. Jag kan även meddela att det tog ungefär 5 duschar med intensivt gnuggande för att få bort all kroppsfärg.



Ja.. men så att eh.. nu ska jag fixa lite saker här hemma, sedan ska jag till skolan och ha dagens enda lektion. Om min systeryster är snäll så ska hon färga mitt hår idag!


See ya!


Kommentarer
Postat av: Lisa †

sv: aw TACK!!! söt du är. Armbanden köpte jag på lindex för flera månader sen, men du kan ju alltid köpa pärlor på t.ex. panduro och göra själv? :D kram!

2011-06-10 @ 15:55:52
URL: http://lioa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback