Ugglepaddor

Jag måste bara berätta om världens sjukaste dröm jag drömde för några nätter sedan.

Jag åkte spårvagn med min pojkvän och pappa, som satt och lekte med små tennsoldater av någon skum anledning. Jag gick av spårvagnen och började gå mot pappas lägenhet. Helt plötsligt kommer det massa
skumma djur.. eller.. ah... kan nog inte kalla de för djur. De såg i alla fall ut som en blandning mellan en uggla och en padda. De hade paddhuvuden, ugglekroppar och var lika slemmiga som paddor. Synd att jag är så fruktansvärd på att rita eftersom de såg sjukt roliga ut.

Back to the story:
Jag blev såklart rädd när jag såg dessa unika varelser, så jag började springa. Då började ugglepaddorna flyga emot mig och jag slängde mig på marken. Helt plötsligt försvann ugglepaddorna och jag möttes istället av massa andra skumma varelser som jag inte ens kan beskriva.

Jag började springa igen och tänkte att det nog är bäst om jag springer hem. På vägen hem märkte jag att allt folk ute stirrade väldigt mycket på mig, och så fort jag gick förbi någon så vände de om och började gå efter mig. Jag började springa igen och ett tjugotal personer började springa efter mig. Jag insåg att dessa människor antagligen inte är några snälla typer så jag sprang för mitt liv (kan även tillägga att jag sprang på tårna, av någon okänd anledning). Jag sprang och sprang och sprang men jag lyckades inte komma ifrån alla människor. Jag slängde mig helt enkelt på en gräsmatta och skrek "döda mig".

De dödade mig inte, utan tog med mig till en lägenhet och lade mig på golvet. De sa ingenting men de var väldigt närgångna och utforskade mig. Efter en stund reste jag mig upp och skulle fejka att jag svimmade. Detta gick ju mindre bra eftersom jag "svimmade" rakt in i en dörrkarm och svimmade på riktigt. När jag vaknade till en stund senare hade människorna satt på mig en bikini, och var i full gång med att sätta kletiga godisar på min kropp. När jag frågade vad de höll på med svarade de "godiset är till för att göra ditt blod sötare".  "JAHA MEN VAD MYSIGT, låt mig gå om mitt blod inte duger" tänkte jag, men låg kvar.

Sedan vaknade jag.
Så.. eh... ja..
Finns det kanske någon drömtydare (heter det så?) där ute som kan berätta vad den här drömmen betyder?


Tack på förhand!

-skrämd tjej med osött blod.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hahahah, asså Iffen! Du drömmer jämt så sjukt konstiga drömmar! :D

2011-07-06 @ 03:34:09
URL: http://nnad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback