SKITMÅNAD

Jag hatar mitt liv just nu, allt är kaos.

I onsdags skulle vi åka till Kolmården.
Det slutade med att jag nästan svimmade i väntan på bussen, hamnade i världens bilkö och började spy i en överfull buss. Sedan kom vi äntligen fram och jag spydde på toan och fick ligga i ett svinkallt vilorum.
Mina anfall har kommit tillbaka efter nio månaders uppehåll. UNDERBART.

I torsdags hände lite andra saker som jag inte ska ta upp här.
Jag spydde i alla fall så gott som hela dagen och åt starka tabletter.

Idag vaknade jag upp och upptäckte att min underläpp var dubbelt så stor som vanligt, och att min piercing i läppen hade blivit infekterad. Antagligen pga all spya.
Försökte få bort piercingen i ungefär två timmar, vilket inte var det lättaste eftersom staven var i läppen och jag fick inget grepp om den. Efter ett tag fick jag iaf bort den och nu försöker jag få ner svullnaden genom att knapra på is och rengöra hålet varje kvart.

JAG HATAR DEN HÄR JÄVLA IDIOTMÅNADEN, är utan tvekan värsta månaden i hela mitt liv.



På måndag ska jag till Stockholm över dagen med pappa och min syster. Tänkte bosätta mig på Bengans några timmar och leta efter Nirvana skivor. Hoppas att måndagen blir en bra dag, det behöver jag.




Nu ska jag gå och... dö. Eller spela the sims.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback