Placebo

Hej hopp!

Natten till i måndags sov jag 45 minuter, sedan gick jag upp, fixade mig och mötte pappa och min syster för att ta tåget till Stockholm. Väl framme mötte vi upp pappas kompis Classe från Gotland!
Sedan gick vi runt i Stockholm från klockan nio på morgonen till nästan tio på kvällen, och sedan tog vi bussen hem.
Jag är för lat för att skriva om dagen i detalj, dessutom tror jag inte att någon direkt bryr sig.

Jag hittade en hel del fynd i alla fall!



En supersöt magtröja från Monki.
Jag har dreglat över den här tröjan ett par veckor, men jag har inte hittat den.
(Eller så är det för att jag inte kan gå in på Monki i Norrköping utan att bli snurrig och illamående pga alla färger)


Ett par stuprörsjeans från Cubus.


Ett par sandaler med kilklack.
UNDERBARA, och jag slipper gå runt med mina vinterstövlar som räcker till knäna och svettas ihjäl när jag festar.


Nirvana- Sliver, Nirvana- Live at reading och Nirvana- Teen spirits (man fick även med fyra Nirvana dvder med boken!)



Jag köpte även en t-shirt till min pojkvän, och jag och syster köpte ett troll till mamma men det glömde jag helt bort att ta kort på.
Vi hann äta både en otrolig thaibuffé OCH älskade älskade Subway.



Classe och min fina pappa får avsluta detta lilla inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback