Love buzz

Bjuder på en muppig lista eftersom jag gör allt för att inte städa eheeheh.

Nämn någon som gjorde dig glad igår: alla mina fynd i stockholm!

Vad gjorde du kl 8 i morse: sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: städadeee
Det sista du sa högt: "jaaaaao"
Vad har du druckit idag: oboy och drickyoghurt 
Vad var det senaste du åt: knäckemacka och mina tabletter

Vad var det senaste du köpte: hm.. allt igår, men det sista var väl jeans

Vad är det för väder hos dig just nu: mulet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej

Sover du tungt: nej

Drömmer du mycket: ibland!
Vilket ämne är roligast i skolan: sång och instrument, dock har jag inte det längre :(
Trivs du med ditt jobb: haha, mitt sommarjobb? jorå, det är chill

Favoritlåt just nu: Nirvana- love buzz
Vad ser du om du tittar åt höger: mitt rum

Vad gör dig glad just nu: musik och söta sms!

Vad ska du göra härnäst: fortsätta städa

Höger- eller vänsterhänt:
höger
Favoritgodis: sura saker, eller choklad!

Klädsel just nu: pyjamasbyxor och bandtröja
Musik just nu: fronda- går härifrån
Sommarplaner 2011: bada minst en gång till innan skolan börjar, chilla, må braaa
Hur många kuddar sover du med: 2

Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska.

Vem är viktigast för dig: familj, pojkvän och vänner
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: ibland!

Snarkar du: nej
Stjärntecken: ljungfru
Äckligaste insekten: typ.. kackerlackor kanske 
Vad vill du jobba som? vet inteeee

Stökigt eller välstädat? föredrar välstädad, har det stökigt!
Vad längtar du mest efter just nu? att tiden ska gååååå
Hur svarar du i hemtelefonen? beror på vem som ringer
Hur svarar du i mobiltelefonen? samma som ovan
Antal timmar sömn inatt? 10!
Sov du ensam? ja :(
Vem sov du hos senast? pojkvännen
Vad ser du fram emot? samma saker som jag längtar till :)
Vad vill du ha just nu? bättre tider, FINT VÄDER

Vilken buss åker du oftast? öh.. 117 till sjukhuset? haha...
Vilken årstid är det nu? skitsommar

Har du varit kär?
ja
Saknar du någon just nu? ja!
Är du lycklig? kanske det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback