Frisörer

Imorgon ska jag klippa mig.
Jag hatar att klippa mig.
Ibland tror jag verkligen inte att frisörer bryr sig om vad man säger.

Exempelvis:

Frisör: Är du håröm?
Jag: Lite.
Det betyder inte: Jag har ingen som helst känsel i hårbotten, så var vänlig och slit bort min skalp med hjälp av en kam.


Frisör: Hur vill du ha det?
Jag: Ta bara lite i topparna.
Det betyder inte: Klipp av 67 centimeter.

Frisör: Vill du att jag ska ta i lite stylingsprodukter?
Jag: Visst, lite.
Der betyder inte: HÄLL i en härlig blandning av alla sörjor du når och forma min frisyr till tantfrilla.



Låt oss be att jag återvänder imorgon med hela skalpen på plats, utan pottfrilla och utan svinto-hår.
Amen.



Förstör mitt hår, och jag förstör ditt ansikte med en golfklubba. DEAL?




Kommentarer
Postat av: Svinto

Det är inget fel på Svinto-hår. :c

2011-07-15 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback