Gråter

Sitter här i mina rosa mysbyxor, en Nirvana-tröja som är elva storlekar för stor och min rosa morgonrock och gråter. Jag hatar rosa, förstår inte varför jag alltid får rosa saker...

I alla fall, det är inte pga att jag har blivit anfallen av Tingeling som jag gråter. Jag gråter för att jag är DYYNGFÖRKYLD. Kan inte andas normalt, mina hals värker och jag låter som en kråka som har käkat kritor. Och, det här är det bästa, mina ögon kan inte sluta rinna. Mamma gick precis förbi mitt rum och såg att jag satt och snyfta och torkade mina kinder.. Hon kom in, la handen på min axel och sa lugnt "finns om du behöver prata".
Tack du mamma, men jag behöver ett nytt immunförsvar.

Ajja, hoppas bara jag blir frisk tills på tisdag (eller hoppas och hoppas.... -_-). Då börjar min sex veckor långa praktik på Karlshovsskolan hos en femteklass.


Nu ska jag dricka min fjärde kopp med vaniljte för dagen.




Kommentarer
Postat av: cazii

Haha, jag var likadan i förrgår! Mitt vänstra öga rann hela tiden! Roliga var att jag gick på valbo då också, så gick och tjöt där xD

2011-01-05 @ 20:27:21
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: iffen

haha, tjut då! :D

jag har hållt mig hemma de senaste dagarna, hoppas att ögat är normalt imorgon så jag kan gå till puls :D

2011-01-06 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback