Ett nytt år

Förra året var helt crazy. Både på bra och dåliga sätt. Jag har gjort saker jag aldrig trodde att jag skulle våga göra och jag har gjorde saker som jag ångrar sjukt mycket. Jag har förändrats så himla mycket som person och jag känner knappt igen mig själv. Har fått så mycket bättre självförtroende, även om det är många saker jag behöver förbättra, och jag har blivit mycket mer social och jag vågar ta mer plats.
Jag har mått sämre än någonsin, mycket beror på mina anfall. Det är inte just anfallen som är det jobbiga faktiskt, även om jag vill dö varje gång, utan det är mer det att jag inte har någon aning om vad de beror på. Förhoppningsvis hittar läkarna felet på mig det här året, annars vet jag inte vad jag gör. Andra saker som gör att jag mår dåligt är att jag tänker alldeles för mycket för mitt egna bästa, jag stressar upp mig själv för småsaker som andra personer inte skulle bry sig om. I mitt huvud hör jag hela tiden "tänk om", oftast så ignorerar jag det och gör ingenting, säger ingenting. Det är mycket saker som snurrar i mitt huvud och jag förstår inte ens hälften av sakerna.

2011.
Det ska bli mitt år.
Det bara måste bli mitt år.
Jag har inte några nyårslöften, har aldrig haft det.
Meeeeeeen, ska väl försöka sluta röka, bli mer sparsam (and stay awesome)

Det här inlägget blev lite luddigt, men det får ni leva med, jag är ju faktiskt Iffen.


Kommentarer
Postat av: Cazii

Vi gillar't! Hejja hejja! <3

2011-01-03 @ 23:45:55
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är stark, allt kommer att gå bra. Jag finns alltid vid din sida, glöm inte det <3

2011-01-04 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback