Plus och minus

+
om 29 dagar ska jag se My chemical romance i Stockholm.
om 28 veckor minus en dag fyller jag 20 år.
mitt rum luktar rosor.
jag har inte fått anfall på fyra månader.
jag håller på att förändras, på tusen olika sätt.
jag har skrivit 30+ sidor med anteckningar på praktiken.
nästa vecka är det sportlov, tack jävla fucking gud.
jag har tio liter cola och 18 stycken powerking.
-
jag misstänker att jag har urinvägsinfektion.
blöder näsblod HELA TIDEN.
måste få ett anfall för att få reda på vad det är för fel på mig.
min läkare har skickat mig vidare, igen. nästa anhalt: hormonläkare.
en av mina naglar gick av, och för att slippa ha en kort nagel och nio långa så klippte jag av alla. sedan började jag bita på naglarna igen och nu är de fula och korta.



en dålig bild på lite av mina anteckningar.


tack och hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback