Sommaren 2011

Jag har nog haft mitt värsta sommarlov någonsin.

För det första har vädret varit fruktansvärt tråkigt vilket innebär att jag inte har grillat en enda gång
och jag har bara badat en gång.

För det andra har mina mystiska anfall kommit tillbaka, efter nio månaders uppehåll.
Fick ett anfall mitt på en fullproppad buss påväg till Kolmården förra månaden, och spydde ner hela sätet.

För det tredje har jag inte gjort något alls, har bara gjort samma saker som jag gör när det inte är sommarlov.
Det känns som att man ska passa på att göra saker på sommarlovet, åka till sjöar, bada, grilla, vara ute hela nätterna, cykla och så vidare. Jag har bara varit i Stockholm en dag för shopping och åkt runt i Kalmar, Västerås, Kallinge och allt vad det hette med min pojkvän när han jobbade.

För det fjärde har det hänt lite saker som jag inte vill ta upp här på bloggen av personliga skäl. Men man kan minst sagt säga att jag har lärt mig en läxa.

Så ja, skulle inte sitta helt fel med ett sommarlov till och är ganska säker på att jag inte är ensam om att känna så.


Bjuder på en bild då vi FAKTISKT hade fint väder och jag satt i Wasaparken tillsammans med min syster och Edoardo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback