Frågor!

1. är du kär? - Ja.

2. har du snusat? - Nej, har aldrig testat heller.

3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej.

4. har du legat i sängen brevid en kille? - Ja. 

5. har du blivit dumpad? - Nej.

6. har du blivit slagen allvarligt? - Njaaaaa.

7. tar du droger? - Nej.

9. har du pussat en tjej? - Såklart!

10. hatar du någon? - Ja.

11. älskar du någon? - Jaaaa!

12. har några av dina vänner svikit dig? - Har väl hänt alla..

13. har du djur? - En överviktig katt!

14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja.

15. hatar du dig själv? - Nej.

16. gillar du orange? - Skulle jag inte påstå.

17. har du haft oskyddat sex? - Ja.

18. har du nån sjukdom? - Något lustigt har jag men vet inte säkert.

19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Det har jag nog.

20. är du en gris? - Ohja, Denisé Gris.

21. har du en plattång? - Ja.

22. har du en bror? - Nej :(

23. har du sjukt bra humor? - Alltid!

24. är du brunett? - Nix!

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Jaaaaaaaaaa!

26. tycker du om hästar? - Nej.

27. har du en hund? - Nej.

28. har du skilda föräldrar? Ja.

29. har du gått i simskola? Ja.

30. har du sagt bög till en kille? - Japp!

31. har du sagt fitta till en tjej? - Japp!

32. har du fuskat? - Ja.

33. har du en teve på ditt rum? - Ja.

34. har du lunar? - Nej.

35 har du MSN? - Ja.

36. har du en syster? - Jaaaaa, älskade storasyster! :D

37. har du bruna ögon? - Nej.

38. gillar du att fota? - Ja!

39. har du sett dig själv brinna? - Har sett mina simgubbar brinna..

40. hjälper du dina vänner? - Gör mitt bästa.

41. gillar du tacos? - Ja, om det är quornfärs!

42. tycker du att du är söt?- Nej, kanske 1/10 gånger?

43. har du dansat? - På krogen osv ja.

44. har du spelat fotboll? - Haha, bara om jag blivit tvingad.

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Nej.

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej.

47. har du ätit sniglar? - Haha, tuggade lite på en levande snigel när jag var typ fyra år?

48. äger du en locktång? - Nej.

49. gillar du att tugga tuggummi? - Ja, men min käke dör då.

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - Ja.

51. gillar du kläder? - Såklart!

52. hatar du falska vänner? - Ja.

53. gillar du räkna matte? - Nej.

54. älskar du någon nu? - Ja.

55. har du gråtit inför en vän? - Inte vad jag kan minnas, är ingen person som gråter, alls.

56. kan du sjunga? - Folk säger det, men nä.

57. har du sett nån dö? - Nej.

58. säger du vad du vill? - Oftast.

59. är du stor? - OHJA!

60. vad är ditt hela namn? - Denisé Viola Theodora Nordgren.

61. kan du tala spanska? - Nej.

62. är du kortare än 1.60? - Nix.

63. älskar du sommaren? - Ja!

64. älskar du vintern? - Nej, hatar vintern.

 65. har du mer än 6 par skor? - Kanske.

66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ibland.

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja.

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Nej.

69. gillar du att städa? - Nej.

70. gillar du att sova länge? - JAA!

71. har du vart med om en olycka? - Njaaaee, inte direkt.

72. är du förvirrad? - Ja.

73. har du mer än 6 par byxor? - Ja.

74. har du förlorat en vän? - Ja.

75. gillar du att shoppa? - Lever för att shoppa.

76. har du varit i paris? - Nej.

77. gillar du ormar? - De är fina att se på, och nu har Bosse Boaorm fått mig att gilla ormar.

 78. klarar du dej själv? - Inte helt själv?

79. har du lagat mat? - Ja.

80. är du klantig? - Ohja!

81. har du foppatoffler? - Nej.

82. har du mer än 20 låtar på din data? - Nej, spotify<3

83. sminkar du dej innan skolan? - Ja, alltid.

84. har du träffat en kändis? - Ja.

85. har du mer än 7 par nagelack? - Ja.

86. har du busringt? - Haha, ja.

87. har du skällt på din bror? - Har ingen bror :(

88. har du en vän som skiter i dig? - Nej, då är man inte min vän.

89. har du velat göra saker men vågar inte? - Ja.

90. sover du med nått gosedjur? - Nej.

91. har du åkt nånstans utan att du får? - Inte vad jag kan minnas.

 92. vill du bara bort ibland? - Ja!

 93. har du tältat? - Ja, en gång och aldrig mer.

94. har du bränt dig? - Någon gång.

95. har du lekt med levande ljus ? - Ja.

 96. har du lekt anden i glaset? - Ja.

97. skäms du ibland? - Ja.

98. bor du i skåne? - Nej.

99. gillar du hip hop/rap musik? - Funkar ibland.

100. är du på sista frågan nu? - Nej??

101. är du singel? - Nej, är tillsammans med världens bästa Linus!

102. har du åkt flygplan nån gång? - Ja.

103. är du romantisk? - Ibland så.

104. är du blyg? - Ohja, jobbigt blyg.

 105. Är du i ett förhållande nu? - Ja!

 106. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - Fyra månader.

107. Har du haft ett seriöst förhållande? - Haha, alltså.. Inte innan Linus direkt..

 108. Vem vet mest om dig? - Min syster och mina bästa vänner.

109. Vad gör du på fredagskvällar? - Festar eller myser och tar det lugnt.

110. Bästa filmen du någonsin har sett? - RENT, Den gröna milen typ. Är inte mycket för filmer.

111. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Nej.

112. Har du någonsin varit full? - Ja!

113. Saknar du någon just nu? - Min pojkvääään!

114. Hur mår du idag? - Någorlunda bra.

 115. Hur många tabletter tar du dagligen? - Minst två.

116. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Taggade inför att fylla 19 och åka till Turkiet kanske?

117. Bästa minnet från sommaren? - Jag har haft världens sämsta sommar, så typ alla gånger jag har varit med Linus?

118. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? - Turkiet.

119. När var du där? - 2-9 september förra året.

120. Vad är det bästa du fått på ett prov? - VG tror jag.

121. Vilket ämne var det? Flera olika.

122. Har du fått ig på ett prov? - Ja.

123. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - Min syster, bästa kompisarna eller Linus.

124. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - Hahahahahahha, NEJ NEJ NEJ NEJ!

125. Vilken klass går du i nu? - Sista året på Barn och fritidsprogrammet.

126. Vilken skola? - Haga.

127. Har du varit otrogen någon gång? - Nej.

128. Har någon varit otrogen mot dig? - Inte vad jag vet.

129. Är du stolt över dig själv? - Ibland.

130. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Haha alltså, jag vet faktiskt inte.

131. Vad får du ofta komplimanger för?  - Min kropp.

132. Har du lätt att få folk att skratta? - Beror nog på vad det är för folk.

133. Cider elller öl? - Cider.

134. Har du några talanger? - Vad räknas som talanger?

135. Vet du om någon är kär i dig? - Ja.

136. Är du kompis med ditt/dina syskon? - Ja!

137. Vad står det i ditt senaste sms? "Vill sova med dig :/ Saknar dig redan älskling <3"

138. Hur lång är du? - 168,3 var jag förra sommaren iaf.

139. Vilken storlek har du på kläderna? - xs-m

140. Har du svarat ärligt? - Ja!




Bjuder på en bild från tredje (?) gången jag och Linus träffades, då jag fortfarande var brunhårig!


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-08-31 @ 17:15:26
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback