Saker jag stör mig på.

Eftersom jag är en sån positiv människa, så tänkte jag dela med mig lite av mina inre tankar.
Here we go.

Folk som snyter sig i allmänheten.
Är det verkligen inte som fattar hur snuskigt det är? Vill spy varje gång.

Hundbajs på gator.
Hallå, det är bajs! TA BORT DET!!!!!!

Folk med perfekta tänder.
Så himla orättvist.

Blodpudding.
Det är liksom.. blod?! Förstår inte grejen, klarar inte ens av lukten. Ska man börja äta friterat bajs snart med?

Damm.
Totalt onödig uppfinning.




Bjuder på en fin och suddig bild som Johanna tog när vi såg My Chemical Romance i
Stockholm förra månaden. Min kamera ville tydligen bara fånga färgen på Gerards hår.

Sådär ja.
Nu hinner jag inte klaga mer, ska gå en kvällspromenad med Sunita!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback