Lista-a-a-a-a-a

Senaste
Låt du hörde: Crossfire- Hot hot hot
Film du såg: Hm, the tourist kanske
Mat du åt: Mat var väl...*tänka fem minuter* ris, beasås och quorn tror jag! senaste saken som jag åt rent allmänt var knäckebröd!
Kram: Pappa
Puss: Linus
Känslan: Glädje
Resa: Gick till pappa och hem förut?
Glädje: Förut idag när jag hittade min gamla mp3
Dröm: Det minns jag inte 
Person du träffade: Pappa
Personen du pratade i telefon med: Sunita.
Personen du fick sms av: Linus.
Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig ätit korv på 7-eleven.
Gången du var utomhus: Vid 2tiden någon gång
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I söndags!
Saken du köpte: Cigg.

Allmänt:

Ska bli skoj: Att gå på ett bröllop i sommar :D
Ska inte bli skoj att: Att städa klart mitt rum och laga mat.
Sparar till: Aeeeeemm... ett nytt objektiv till min systemkamera eftersom det gick sönder igår :(
Pålägg som gäller: Är ingen påläggsmänniska. Men typ.. tomat, purjolök eller bara smör och kryddor!
Önskar att jag var bättre på: Mycket mycket.
Dagens dryck: Tranbärsjuice!
Vad saknar du: Sällskaaaap
Tre band/artister: Nirvana, Maskinen och The Used
Vad har du gjort idag: Hälsat på pappa, spelat gitarr, cyklat till syster, matat kissekatt, städat osv.
Brukar du svära mycket: Ja
Hur tidigt stiger du upp: Som tidigast går jag upp vid halv 7.
På helgerna: Beror på när jag vaknar
Vad ska du göra ikväll: Titta på en film skulle jag tro.
Hur många timmar sover du per natt: 5-6 ungefär
Vem är snyggast i världen: Kurt Cobain, Johnny Depp, jag etc.
Vad är det för veckodag: Onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Var i Turkiet, eller det kanske var höst då?
Favoritplagg i garderoben just nu: Min finfina svarta spetsklänning!
Längd: 168.3 cm.
Vikt: 47 väger jag nog
Byter gärna garderob med: Batman.
Byxa eller kjol: Byxa.
Senast utlästa bok: Pansarhjärta.
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt. Och orange.
Mig själv med tre ord (just nu): Uttråkad, ont-i-magen-ig, småhungrig.
Jag tränar: För liteeeeeeeeeee, fast ändå för mycket!
Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare!


Här är en fin bild på NÄSTAN alla mina böcker, det fattas typ.. tre.





Nu ska jag fortsätta städa!



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Hahaha, måste stå en dvärg eller nåt bakom mig =S Hihi <3

2011-05-04 @ 13:13:56
URL: http://cazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback