Come as you are

I lördags var det ett halvår sedan jag fick ett anfall, så jävla skönt måste jag säga!

Förra månaden var jag på sjukhuset (IGEN) för att gå till en lungläkare, vilket verkade totalt onödigt eftersom det inte är några fel alls på mina lungor. Dessutom verkade läkaren (en 50+ man) mer intresserad av att fråga saker om facebook och min mobil. Vi kom inte heller fram till något speciellt, han ville ta lite blodprover för att se om jag är allergisk mot något speciellt mjöl? Han sa även att jag inte ska använda min adrenalinspruta nästa gång jag får anfall eftersom den är mest till för såna som får andningssvårigheter under anfall. Han skrev istället ut några allergitabletter som jag ska ta vid anfall, så grymt jävla skönt!

I alla fall, jag har påsklov nu och gör absolut ingenting.
Inatt sov jag hos min syster, och vi satt och ritade/målade i flera timmar. Jag håller på med en awesome mexikansk skalle som jag förhoppningsvis blir klar med ikväll.
Har inga direkta planer för lovet heller, ska hålla på att pilla lite med ett hemligt projekt som kommer bli kickass!!
Återkommer om detta när det är dags för't!





Bjuder på en lite halvcool bild på utsikten från Cassandras balkong.




See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback