Trött på den här skiten.

Jag är så jävla trött på dessa attacker! Fick ett igårkväll, när jag satt vid datorn.
Dock spydde jag inte och allt det där, rev bara sönder kroppen eftersom det kliade som en miljon myggbett.
Och så blev jag illröd i ansiktet och det kändes som jag blev femtio gånger fetare.

Till saken.
Igår fick jag ett samtal från Universitetssjukhuset i Linköping, där jag var förra månaden och tog massa prover.
Mitt blodprov visade inget ovanligt, vilket är lite sugit. Så imorgon ska jag till vårdcentralen och ta tusen prov till, ungefär.

Idag fick jag ett brev från sjukhuset med, där det står att proverna som tas imorgon ska skickas på analys till Danmark. Liksom hallå, vad fan är mitt problem?

Och som vanligt blir jag supernervös för småsaker. Tänk om jag har någon sjukdom? Tänk om läkarna aldrig hittar felet på mig? Tänk om jag blir förlamad? (överdrift? nej då!) Så just nu går jag runt och oroar mig.
Säger då det, tack gode gud att jag inte är rädd för nålar, då skulle jag vara på psyket nu.


Såhär fin var jag på armarna i ungefär två veckor efter besöket i Linköping.





Nu ska jag återvända till mitt liv, dvs skolarbeten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback