Day 03 - Your parent

Oj, det här blir nog svårt. Men jag kör bara på.

Min mamma heter Toni Ulla Ingela Nordgren och är född 29 april 1969. Folk brukar alltid säga att jag och mamma är väldigt lika, vilket jag faktiskt inte ser själv. Det är även hon som fick mig att börja lyssna på Nirvana, lite plus i kanten! Jag kan prata om allt med mamma, det har jag alltid kunnat göra. Hon har varit tillsammans med Peter sedan jag var... 7 år kanske? I alla fall, Peter bor hos oss sedan några år tillbaka. Mamma har haft samma lägenhet i lite mer än 22 år, så det finns många minnen här.

Min pappa heter Ulf Tage Nordgren och är född 17 oktober 1949. När jag var några månader så skiljde sig mamma och pappa, och pappa flyttade till en egen lägenhet bara några minuter bort. När jag och min syster växte upp bodde vi varannan helg hos pappa, och vi träffades regelbundet. Pappa har alltid varit den som har hittat på saker med mig och min syster. Vi brukade åka och bada, hälsa på släktingar, spela golf och mycket mer.

Jag vet inte direkt vad jag ska skriva mer, så det här får räcka.


Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och kolla på tv.


Kommentarer
Postat av: Ella

El Maco fyller också år den 29:de April. Och Kian i Westlife. Och sen någon mer jag känner, men denne är väl inte lika intressant som de andra två så jag har glömt bort vem det är. :)

2010-11-25 @ 21:08:41
URL: http://ellzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback