Mobilberoende?

En lite halvskum sak med mig
är att jag skicka sms i sömnen.
Inte nog med det, jag svarar på samtal
och sätter mobilen på ljudlös också.
Oftast så raderar jag sms med, så vaknar
jag på morgonen, helt ovetande om vad jag
har skrivit till folk under natten.
Och jag skriver helt normala saker med, och säger
normala saker.
Så den stackars människan som jag pratar med förstår
ju inte att jag egentligen är låååång borta i drömmarnas värld.

Maybe we should start seeing other people.. and cellphones..?




Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha, men Iffen då.. Är du seriös?:P



Svar om Mysan: Ja, det är nog antagligen så. Dock brukar hon vara kelig mot oss och speciellt mig. Hon gillar att kela osv och har inte visat andra tecken på att vantrivas. Det känns hemskt för mig, för jag tycker så synd om henne:(

2010-05-11 @ 22:03:24
URL: http://nadjabrodin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback