Jag är så heeeeeeeeeeeeeeeet!!!!

Superdålig uppdatering, jag vet.
Till mitt försvar kan jag säga att jag har slut på saker att blogga om,
mitt liv är ganska så händelselöst.
Dessutom är det så himla varmt att man bara vill ligga i en frys och dö.

Jag har färgat håret! Det har jag minsann gjort, japp japp.

Skåda!
(jag har faktiskt inte naken, fast det ser ut som det. TA EN TITT I DEN FINA RENA SPEGELN BAKOM MIG. YO.)

I ALLA FALL...
Det är varmt, skulle nog tippa på 30+.

Nä, nu kokar min hjärna, kan inte komma på något vettigt att säga till mina
två (?) läsare.
Så jag avslutar här.







Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Haha, ja det var lite pinsamt :P Men dökul att köra fyrhjulingen iaf ^^

Hur mås det annars då?

2010-07-13 @ 21:46:08
URL: http://nadjabrodin.bloggplatsen.se
Postat av: Ella

Snyggt du! Vad långt hår du har!

Mitt räcker ner under tuttarna på mig, hur långt räcker ditt?!



Och tack du, det regnade inte så mycket. Bara på fredaskvällen. Då åskade det som in i helvete också. :)

2010-07-18 @ 23:23:07
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback