I'm not like them, but I can pretend

Som vi alla vet, så är jag inte som alla andra.
Jag tänker på färger som killfärger och tjejfärger.
Visst att rosa är för tjejer och blått är för killar, men jag tänker snäppet längre.

Rosa, vit, röd, lila, orange, gul och guld = tjejfärger.
Blå, grå, silver, brun, grön och svart = killfärger.

Jag vet inte varför jag tänker så, det har alltid bara varit så.




Idag vaknade jag vid 11, gick upp och fixa mig och cyklade sedan till Jursla
med pappa och hälsade på min faster.
Gosade även med hennes söta hundar vaddenuvarförraser.
Det var för jävla jobbigt på hemvägen, att cykla ~1 mil, i stark motvind när det är 27+ är inte så kul.
Vid en av de hundra vattenpauserna sa pappa att det såg ut som jag hade druckit två flaskor vin, eftersom
jag var så röd i ansiktet och inte kunde stå rakt.
Väl hemma så duschade jag av mig (världens mest efterlängtade dusch? ja!) och sedan muppade jag vid datorn.
Stekte lite quornkorv och åt och sedan kom Sunita, som har varit i Turkiet senaste veckan, och hälsade på.
Vi kollade på någon skum film på tv och sedan följde jag henne hem.

Nu sitter jag och halvkollar på tv samt funderar på om jag ska gå och tvätta bort sminket.

Imorgon blir det bad i Å, hoppas jag.


The sun is gone, but I have a light
The day is gone, but I'm having fun
I think I'm dumb, or maybe just happy

Kommentarer
Postat av: Cazii

SKA NI TILL Å UTAN MIG :O:O:O:O:O::O:O:O:O:O:OO

2010-07-16 @ 12:03:54
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: Nadja

HAHAHAHAHA! andas HAHAHAHAA!!! "vid en av de hundra vattenpauserna sa pappa att jag såg ut att ha druckit två flaskor vin eftersom jag var så röd i ansiktet och inte kunde stå rakt"

Du skulle (inte) ha sett mig när jag cyklade på landet med Sebbe o hans mamma. Jag var så färdig att jag inte kunde andas och mitt ansikte såg ut att explodera närsomhelst:P

Kommer aldrig mer cykla i tusen grader sol längre!

2010-07-19 @ 15:42:53
URL: http://nadjabrodin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback