Sweet dreams are made of cheese...

Alltså, de två senaste nätterna har jag haft sjuka drömmar.

Natten till igår drömde jag att jag var en katt som hade mjukisbyxor.
En indian kastade stenar på mig, en kompis kastade apelsiner på mig och jag var tvungen att springa till en matbutik och hämta en påse med cheeseballs.

Natten till idag drömde jag att en känguru-unge hade kommit in i min lägenhet, på något lustigt sätt.
Peter sa att det var en kalv, men jag vet att det var en känguru, FÖR JAG HOPPA DEN PÅ SVANSEN OCH DROG I PÅSEN PÅ MAGEN!



WHAT THE HELL IS WRONG WITH ME

Kommentarer
Postat av: pelle

hahaha, grymma drömmar ju xD

2010-01-09 @ 15:08:38
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Nadja

SV: aa det blev en bra kväll till slut. Kändes dock onödigt att gå till ljura när det ändå inte blev nåt. Sen var jag irriterad på shara emellanåt för att han mest var social mot dej än mej, blev lite ledsen för det. Men kvällen blev lyckad ändå! :D pussar

2010-01-09 @ 15:51:00
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback