Borde skaffa en almanacka!

Oj oj oj, vad mycket saker jag har planerat för den här veckan!
Eller egentligen inte, men jag har nästan aldrig saker planerade.
Jag är en väldigt tråkig människa.


Idag har jag åkt till stan, träffat Jepha, fikat, åkt hem, åkt till stan, träffat Jennie, fikat, träffat Sunita, åkt hem och ätit gröna fattiga riddare!


Imorgon ska jag fika med Carro och Nadja.
På onsdag ska jag träffa Ellaho för att testa fräcka kläder (som ingen vettig människa någonsin skulle vilja testa.)
På torsdag ska jag... WIEHO, har inget planerat!
På fredag ska jag på krogen med Carro och Nadja.
På lördag ska jag må jättebra och städa.
På söndag ska jag sova.


Abo.






Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas det blir utgång på fredag, annars får du stå ut med bara mig, mohahaa xD

2010-01-05 @ 21:41:12
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/
Postat av: Nadja

SV; Ja klart det e roligare om fler e med:P annars får vi hitta på nåt annat i denna bitande iskalla kyla xD

2010-01-05 @ 23:05:46
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback