Shake your moneymaker

Förra månaden var jag på Otten Nattclub med Shara (och hennes kille, Sebbe och Nadja men de gick ganska tidigt).
Vi höll på att dansa som galningar och jag var jävligt onykter.
Så började vi prata och dansa massa med en Robert, och jag skämde ut mig.
Sen gick jag hem och tänkte inte mer på det.



Idag hade vi idrott.
Robert var där.
Vi ska ha Robet på idrotten i några veckor.
Jag dör.



HAN HAR FÖR FAN SETT MIG NÄR JAG HAR SHAKAT MY MONEYMAKER..!



Och just ja, han gav mig ett falskt namn på Otten, han heter Simon.


Bastard guy!
Och jo, det är visst pinsamt!



Hej då världen.
Nu ska jag dö, innan nästa tisdag!


Kommentarer
Postat av: Santos

Det är dödligt att shaka once moneymaker med andra ord. :c

2010-02-09 @ 19:33:48
URL: http://www.snts.se
Postat av: Nadja

:O ojoj, va pinsamt xD

2010-02-11 @ 17:04:55
URL: http://nadjanollelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback