Day 07- Your best friend(s)

Ja, jag har tre bästa vänner.



Sunita och jag har känt varandra ungefär tre år och vi går även i samma klass.
Hon kan vara väääääääldigt galen och högljudd ibland, men jag älskar henne ändå, vi har alltid kul tillsammans och vi gör oftast väldigt knäppa saker. Vi har en heeeeeel del hemligheter med eheh.

Carro och jag har känt varandra i ungefär tio år, och vi har alltid kommit bra överrens. Vi gick i samma klass från trean till nian och nu går vi på samma skola igen. Carro har alltid funnits där, och jag har alltid kunnat prata med om allt med henne. Vi har extremt många minnen ihop och det är väldigt kul, fler ska det bli!

Min tredje bästa vän är faktiskt min syster Cassandra, hon är tre år äldre än mig. När vi var små höll vi på att döda varandra men nu på senare år har vi kommit varandra väldigt nära. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne, hon är min enda syster och jag kunde inte önska mig någon bättre.






Sunita



Carro och neger-jag


Jag och Cassandra









Kommentarer
Postat av: Carro

Aw gumman, guldvärd är du! Klart det ska bli många fler minnen. Jag älskar dig hjärtat <3

2010-12-27 @ 18:19:01
Postat av: Iffen

Du är värd mer än guld gumman :) älskar dig med <3

2010-12-28 @ 12:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback