Day 06- Your day

Idag gick jag upp tjugo över sex. Mådde illa (som jag har gjort senaste 1,5-2 veckorna), fixade mig och åt frukost. Sedan gick jag till skolan och hade teckenspråk. Kände mig som en zombie och kunde verkligen inte koncentrera mig. Efter det hade jag en fet håltimme till 11.10, men jag mådde så pass illa och hade ont i magen så jag gick hem till pappa, sjukanmälde mig och halvsov i soffan. Efter ungefär två timmar gick min syster upp och vi kollade på dumma mej, hon fixade sig och jag åt två mackor. Vid fyra tiden gick vi till Ö&B och köpte lite saker. När vi kom hem till mamma satte jag mig genast vid datorn och här har jag suttit sen dess.


Rolig liv? You bet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback