Spöregn, åska och blixtrar

Idag är det världens tråkigaste väder.
Iofs har jag inget emot att det regnar och så idag, har ändå inte planerat att gå ut.
Men imorgon börjar Augustifesten här i Norrköping, och då kan man inte bara sitta hemma och muppa.
Det kommer vara karuseller och marknad, på torsdag är det även Rix fm festivalen.
Jag tror inte att jag kommer åka några karuseller iår, har tröttnat på de karuseller som finns här.
Virvelvinden kan jag inte åka utan att få ryggen full med blåmärken, hm.
Rix fm festivalen vet jag inte heller om jag ska gå på, tycker inte om någon av artisterna som ska komma.

Tråkigt att det ska vara sånt här väder sista veckan på lovet, det har bara varit massa regn och blåst hur
länge som helst nu.
Men om 16 dagar åker jag till Turkiet, närmare bestämt Kemer, med min familj och släkt.
Ska bli huuuuuuuur skööööööönt soooooom heeeeelst!
Så sommarvädret är inte riktigt över för min del.


Nu ska jag äta något, sen ska jag vänta på Sunita som ska komma hit,
vi ska kolla på skräckfilm och prata tjejsnack.


Kommentarer
Postat av: Ida

Veckans Blogg nu!

Kika in på min blogg för att anmäla dig ! :)

2010-08-18 @ 19:20:24
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback