Presenter

På måndag fyller jag år.
Min syster Cazii har redan köpt två presenter.
(presenterna ligger i mitt rum och jag kan nästan höra de skrika "ÖPPNA MIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11ONE")
Jag är så himla nyfiken av mig, men jag har lovat att inte öppna presenterna innan måndag.




Detta är då första paketet.
Man känner direkt att det är en bok, fast en ganska liten och tunn bok.
Cazii sa att det är en bok med 1000 recept på hur man tillagar en gurka.
Hope not.



Det här är andra presenten.
Den är väldigt liten och pluttig, bara 10*10 cm.
Man känns som en liten plastask och det låter lite när man skakar på den.


Så..
Jag behöver er hjälp.

VAD ÄR DET FÖR BOK?!
VAD ÄR DET INNANFÖR PLASTGREJEN?!
Kan väl egentligen bara hoppas att någon av mina läsare har en supermegacoollasersyn, och kan se genom presentpappret.
Eller så väntar jag helt tills måndag, och tar reda på det själv.



Kommentarer
Postat av: Ella

"Grattis Iffen ö Cazii"? Vaddå ö?

Vete fan vad det kan vara för något. Jag suger på att se veta vad presenter är.



Kul för dig, Ifenho. Skitkul. RUB IT IN MY FUCKIN FACE WHY DON'T YA?!

2010-08-26 @ 21:51:15
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Ella

Aaah.



Jag veeeet inte Ifenho. Fråga mina boobs. När du ändå pratar med dem, kan du inte be dem växa tillbaka? :(

2010-08-28 @ 21:58:16
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback