Födelsedag + Turkiet

Idag fyller jag år, hela 19 år faktiskt.
Jag VET att ni vill veta vad jag fick, men jag är för lat för att fota allt,
så här kommer en lista.

*Tröja
*Nagelbandskräm
*Glasnagelfil
*Handkräm
*Pengar
*En väska (som ska bytas till en annan väska)
*Bok (Stephen King- Straxt efter solnedgången)
*Bok (Maria Eriksson & Kerstin Weigl- Mias systrar)
*Hemmagjort fodral till min spruta
*Nirvana Unplugged in New York (dock var det en väldigt, väldigt tidig present eftersom jag fick den
för flera månader sedan)

Ja, det var väl allt.


På torsdag åker jag till Turkiet, närmare bestämt till Kemer.
Eftersom jag är en mycket ond människa tänkte jag
lägga upp lite bilder därifrån.
(det är helt okej om ni är avis.)









Tänkte att jag ska bli såhär brun, ungefär...


Nu ska jag lägga mig och läsa och dricka te.

Smell ya later.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Bli medlem på http://www.gratis5.se/user/register/Nad89 och få gratis presentkort!

2010-09-10 @ 17:35:04
URL: http://nadjabrodin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback