Augustifesten

Idag började Augustifesten här i Norrköping.
Åkte karuseller och kollade på fyverkerier med Sunita.
Jag är fortfarande snurrig och jag kan nästan känna hur mina blåmärken blir större.

Jag ska snart gå och sova, men innan dess: ett test (snott av Nadja)

Du heter: Denisé
Smeknamn: Iffen
Låt som när du är ledsen sörjer till: Imogen Heap- Goodnight and go, Rise Against- Hero of war
Beroende av: Cigg
Vad tror folk om dig? Det vet jag inte!
Stämmer det? Antagligen inte
Vad får du oftast komplimanger för? Min kropp, mina ögon

Hur imponerar man på dig? Det vet jag faktiskt inte!
Brukar du skratta för dig själv? Ohja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag vet :D"
Var bor du? Norrköping
Trivs du där? Oftast
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem det är som ringer, om det är okänd så brukar jag bara skrika som en stucken gris ;)
Vem ringde du senast? HAHA hm... Vi säger att det var Sunita :)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon pratade om killar
Antal timmar sömn inatt:  Var väääääl 5 kanske
Sov du ensam: Yes
Brukar du komma i tid: Skulle jag inte påstå, nej.
Hur känner du dig nu:  Snurrig efter karuseller, kanske lite halvt våldtagen av samma anledning
Vanligaste färg på dina kläder: Grå! Tror jag, eller svart!
Vad tycker du om fötter: Äckligt och död åt den som tar i mina fötter
Vad saknar du: Barnen på min förra praktik, tiden då man var liten
Hade du en bra kväll igår: Helt okej
Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: För sent
Är du blyg? Ja, tyvärr. Har även socialfobi och det gör inte saken direkt bättre.
Sysslar du med någon idrott: Inte längre, höll dock på med cirkus och karate ett tag.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skulle väl... jag vet inte.
Är du nöjd med ditt liv: Det händer väl.
Är du bortskämd: En del skulle påstå det ja, och det är nog sant.
Vad gör du i morgon: Är med kompisar, dricker öl & åker karusell!
Vad är det värsta du vet? Djurplågeri, lögner, barnmisshandel osv.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp.
Vad är det finaste du fått? Hm, måste väl vara kärlek?
En speciell dag du minns: Oj, finns för många speciella dagar.
Du samlar på: Helt spontant skulle jag nog säga böcker.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sunita eller syster
När grät du senast: Det kan jag inte komma på, gråter väldigt sällan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj, spara, donera, resa.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.
Är du musikalisk? Haha.. nej. Fast folk påstår att jag kan sjunga. Men nej. 
Vad dricker du helst när du är törstig: Juice
Bor dina föräldrar tillsammans:  Nej, de skiljdes när jag var.. väldigt liten. Lyckat.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej! Jag var en inbiten nagelbitare (<-- roligt) i flera år, men nu har jag istället häxnaglar som växer uppåt och åt sidan. Fint äre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback