Adrenalinspruta

Har äntligen varit hos läkaren angående mina "anfall".
Visade sig att det är allvarliga allergiska reaktioner jag får.
Fick en adrenalinspruta utskriven, som jag ska ha med mig överallt.
Jag kommer även få en remiss till sjukhuset för att ta allergiprover, så jag får
reda på vad det är jag är allergisk emot.

THINGS ARE LOOKING GOOD


En såndär grön jävel har jag, japp japp.
441 kronor kostade EN spruta.
Mys.


Om exakt tre veckor åker jag till Turkiet, TAGGATAGAGTAGATAGATA
ni fattar.





Kommentarer
Postat av: muppen

låter ju bra :P dela med dig av sprutan det ger en jävla kick ^^

2010-08-13 @ 00:11:07
Postat av: Ella

Vad fyller den för funktion då, sprutan? :S



Tack Ifenho! Det var snällt av dig! :')

2010-08-15 @ 22:52:53
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback