Iffen Pigg!

Inatt lät det såhär i mitt huvud:

"Tänk på ingenting.. tänk på ingenting!
Big girl, you are beautiful... lalala...
Nej..! SLUTA! Tänk på ingenting, jag måste sova!!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeear faaaaaaaaaaaaaar, where ever you aaaaaaaaaare
TÄNK PÅ INGENTING, SLUTA TÄNKKKKKK!
Undra vart min tubtop har tagit vägen... SLUTA
Your crule, device.. your blood, like ice.
JAG SKA SOMNA NU, TYST TYST TYST
Undra när vi ska ha återträff med högstadieklassen...
SERIÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST, JAG MÅSTE SOVA!
Jag ska gå upp om 4 timmar och 16 minuter.. SOV!!!!!
Min skugga från armen ser ut som E.T... *vifta med armen i luften och stirra i 15 minuter*




Efter fyra timmar av sånt där somnade jag äntligen.
Och tre och en halv timme senare gick jag upp och var pigg.
PIGG!
Jag förstår inte.
Jag känner mig helt speedad.
Nu ska jag tvätta håret.




Kommentarer
Postat av: Santos

Du är bara pepp inför skolan, Gucke! :D

2010-04-12 @ 13:49:36
URL: http://www.snts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback