Today 4 you, tomorrow 4 me

Oh, vad jag älskar filmen RENT!
Min absoluta favoritfilm!
Ända sen jag kom hem från skolan har jag lyssnat på RENT-låtar.
Dvs ungefär 5 timmar...

Imorgon är det Hagaborg, vilket innebär att hela skolan (?) ska till Stadium Arena vid Himpan
för att 'leka massa smålekar'.
Ska vara där hela förmiddagen, sen har vi lunch och innan vi slutar har vi tema.
Ganska så slapp dag.
Lite tråkigt är ju att jag antingen får gå eller åka spårvagn själv till Stadium Arena.
Men det ska jag nog klara, gick ju trots allt på Himpan i två år, då jag åkte spårvagn genom hela stan varje dag.

Nu måste jag kolla på RENT, sen ska jag nog sova.



// Iffen

Kommentarer
Postat av: cazii

R E N T <3

2009-09-08 @ 23:40:38
URL: http://cazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback