Smells like teen spirit

Bakisdag.
Inte så underbart som det låter, faktiskt.
Var på Cuebar med Cazii, Carro och Pablo igår.
Sen gick jag och Cazii till Wasa och träffade Sandra mf.
Det var massa Hells Angel-medlemmar i Norrköping var där,
så poliser var det gott om!
Jag dansade faktiskt, mest för att Cazii och Sandra tog min mobil hela tiden
eftersom jag smsade hela tiden.
Sen var det tydligen någon 25+ kille som var intresserad av mig, dock sa han inte ett
ord till mig, utan frågade min syster och Sandra om jag hade kille osv.
Awesome, lyckades alla fall hålla honom på avstånd.


Idag har jag legat i min säng hela dagen, kollat på Idol och haft feber.
Har såklart på mig min Idoltröja, som jag vann på Idolfesten för tusen år sedan.
Och mina älskade älskade rosa pyjamasbyxor, som jag förövrigt ALDRIG kommer kasta.

// Iffen

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Ja men vad fan det är big no no att sitta och vara smsnörd när man är ute på krogen fattar du väl :p hade du kul iaf då? Hehe.

2009-09-13 @ 21:17:24
URL: http://cazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback