Rubbertooth

Flummig skoldag idag.
Sunita bet mig hela tiden och försökte kväva mig mellan hennes boobs.
Trevligt.
Tema, matte och matte.
Jag hatar matte.
HATARHATARHATAR, och jag är inte precis klad hest när jag har det sju gånger i veckan!

Över till viktigare saker:
Egentligen är det inte viktigare saker, men det känns coolt att skriva det!
Imorgon har vi idrott och vi ska vara i Stadium Arena och pröva på friidrott....
Säger ni pröva eller prova?
Jag säger olika hela tiden, kan inte bestämma mig för vad som låter bäst.
I alla fall jag hatar idrott med.
Speciellt när det gäller friidrott eller bollsporter!
När vi har friidrott ser jag ut som en gnu med magsmärtor skulle jag gissa på.
Och när vi har bollsporter så lyckas jag ALLTID få bolljäveln i huvudet,
även om jag står 2445 meter från bollen.
I 70% av fallen får jag näsblod med.
Sedan har vi självklart matte två gånger imorgon.

Just nu sitter jag i mitt fin fina rum med tomma väggar.
För några månader sen fick jag för mig att slita ner
alla småbilder och posters på mitt f.d favoritband My Chemical Romance.
Nu, x antal månader efteråt, har jag bara hängt upp Morgan Alling's autograf och tre Nirvana posters.
Bra jobbat.

Jethro Tull är bra, dumma mamma som har smittat mig med hans musik.

Lite halv tussigt inlägg, men sån är jag!

Nu ska jag räkna mina persienner!


// Iffen


Kommentarer
Postat av: Ella

Varför tog du ner MCR-affisherna då? Gillar du dem inte längre?

2009-09-18 @ 18:41:08
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback