I should tell you, I have always loved you

Här sitter jag och har socker/energikick!
Får jämt det när jag dricker cola nu för tiden.
Oh well, det är värt det, vad är ett liv utan cola, för en liten Iff?

Jag har fortfarande inte hittat sladden till min kamera.
Börjar misstänka att den har rymt hemifrån, förhoppningsvis saknar den mig snart och återvänder!

Idag åt jag vegetariska köttbullar i skolan, inte världens godaste sak om man säger så.
Smakade bara persilja, och såg ut som sjögräs...
Varför kan de inte servera qourn istället för morotsbiffar och sjögräsbullar?!

Nu ska jag nog kolla på RENT och snyfta lite när Angel dör.
Sen ska jag plugga matte, fast jag snart är klar med nästa veckas planering.

Ni förstår, jag har matte istället för engelska, då jag redan har VG i engelska A.
Så jag har matte sju gånger i veckan, oftast flera gånger samma dag.
Lite illa.



Take care!

// Iffen

Kommentarer
Postat av: Ella

Hehe. Jag har inte matte alls!



Sv: Ja, men eftersom du fyller år i augusti och jag i mars blir det 6 månader emeillan. Det blir ett halvår.

2009-09-07 @ 19:01:04
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Cassandra aka Cazii

Welcome to my world, jag får alltid ryck om jag dricker mer än två glas cola xD Ohooo du kommer fan bli värsta mattesnille!! =D Haha! Du... kollat vid stationära datorn efter sladden? pussssss

2009-09-07 @ 19:50:15
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: SNTS

Ett liv utan cola är inget liv alls. >:

2009-09-14 @ 20:48:53
URL: http://www.snts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback