Nyårstankar

Provade just den slutgiltiga outfiten inför nyår.
Kunde inte låta bli att tänka på hur mycket jag har förändrats.
Jag menar, förra året hade jag svart hår, trasiga baggy-jeans, stor t-shirt och skateskor.
Iår ska jag ha rött hår, leggins, klänning och stövlar.
Synd bara att jag inte hittar NÅGON bild från förra året, skulle vara kul att verkligen visa skillnaden!


Ville bara säga det, nu ska jag återvända till mitt liv (det vill säga two and a half men.)



Och just ja, GOTT NYTT ÅR, ifall att vi inte hörs!



Kommentarer
Postat av: pelle

hahaha, jag garvade åt det sist. mest för att "mitt liv" sett snartlikt ut de senaste dagarna. jag har gjort viktiga saker.



sett på "how i met your mother".

2009-12-30 @ 20:11:33
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback