I'm dreaming of a whiiiiiiite christmaaaas

Yeah, right.
Idag har det snöat oavbrutet, och jag har halkat ihjäl mig 4398385 gånger ungefär.
Och jag skriker lika fint varje gång.
Har precis kommit hem.. TILL VÄRMEN!
Var och följde Sunita hem och sen vandrade jag runt i Haga i en timme.
Korvfingrar, Rudolf-näsa och ishår.
I haz it.
Nämen, jag behövde tänka helt enkelt och dessutom försöker jag träna bort min socialfobi.
Jag får jämt panik varje gång jag går ensam ute, känns alltid som en knivmördare ska hoppa fram
och göra mig till kebab. Typ.

Nu ska jag dricka vaniljte och värma mig.




Kommentarer
Postat av: pelle

oh, "halkat ihjäl" så många gånger alltså? ;) att du överlevt

2009-12-16 @ 13:37:57
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback