GOD JUL






Hoppas ni har haft en bra jul?
Det har jag i alla fall.
Igår kom lite av släkten hit och åt julmiddag.
Myzzzzzzzzz.
Sen tvingade jag alla att se på Kalle.
Visst har man sett det väldigt många gånger, men det är tradition!
Min personliga favorit är när Kalle, Musse och Långben campar.

Över till julklapparna.
Jag fick bara saker med Nirvana, men jag klagar inte.
Kurt Cobain´s journals
Nirvana: The untold stories
Två t-shirts och två hoodies.

Senare på kvällen gick jag och syster till en lokalfest.
Jag gick runt och kallade alla för Niklas, varför vet jag inte själv.
Det var även en snubbe som tyckte att jag såg lätt ut och ville jonglera med mig.
Och jag dansade nåt som skulle likna tango med en annan snubbe.

Idag har jag bara slappat framför datorn och tv:n.
Har inte orkat göra något annat eftersom jag har haft några hundra tusen galna duracellkaniner i huvudet.

Imorgon ska jag och syster på mellandagsrean.
Det kommer vara sjukt mycket folk, men att gå på mellandagsrean är också en tradition enligt mig.


 Nä nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa Stephen King - Pestens tid, sen ska jag sussa.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback