Tårtkalas och Augustifest

Tredje dagen i skolan idag, hade första lektionerna.
Engelska och tema, skrev bara massa brev, JÄTTEKUL! -_-
Sen efter lunch var det välkomsfest för alla ettor på Hagagymnasiet.
Det var ju... en upplevelse!
Sen åkte jag och Sunita ner till stan och pratade med Sunitas mamma.
Åkte hem och spelade lite wii, (jag ÄGER på basket, ohyes.)


Är verkligen glad att jag började på Haga, klassen verkar helskön.
Och dessutom är jag glad så gott som hela tiden, inte alls lika mycket ångest och skit som förut!
Känns toppen!




Nä, nu ska jag väl fixa mig och äta lite mat.
Senare ska jag, Sunita och Cassi ner till stan , Augustifestivalen for the win!





Och ja, jag vet att min design är übertråkig, men jag kan inte sånt där :(
NÅGON SOM VILL HJÄLPA MIG?!




Ha det bäst, läsare (singular)

// Iffen


Kommentarer
Postat av: Cassandra aka Cazii

Haha, Over The Top ägde ju!!! FYFAN vad kul den var!! Lätt att jag ska åka den imorrn med!! Tack för att du bjöd söto :D

2009-08-20 @ 23:45:54
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: Ella

Nädu. Göra din egen design får du ta och fixa själv. Här i bloggvärlden hälper man ingen annan om man inte får pröjs för det. Gå in på designadinblogg.se (finns på blogg.se:s topplista) och kolla där.



Jag förväntar mig en länkplats på din blogg förresten?!

2009-08-23 @ 16:56:08
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback