Gårdagen och födelsedagen!

Det blev inte så misslyckat igår som jag trodde att det skulle bli!
Hade riktigt kul faktiskt, fast det var lite folk.
Carro och Pablo kom vid sex, sen kom Hannah och Karin, och såklart var Cassi där!
Fick en present av Carro, ett puder :)
Satt och drack bål, lyssna på musik och spelade wii :)
Vid åtta gick alla, förutom jag och Cassi då.
Vi fixade oss och muppade vid en varsin dator.
Var ju tvugna att vänta tills efter tolv, eftersom vi skulle ut på krogen!
Cassi lyckades tvinga med Orlando, så vid halv 9 möttes vi och åkte till rådhuset.
Vi var först på Deli's, riktigt nice faktiskt.
Köpte en Sour Apple och så delade alla tre på en shot-kanna med piggelin smak.
Efter det delade jag och Cassi på en Äggets Favorit, smakade typ... kaffe ._.

Sedan vandrade vi till Hugo's och på vägen dit sa Orlando att jag är lika komplicerad som Mona Lisa (???).
Stod i kön i några minuter, sen hoppade Minibob fram från ingenstans och försvann lika fort.
Orlando var gullig och bjöd mig på inträdet :D
Det var tydligen MJ-kväll, så det spelades massa MJ-låtar.
Första steget jag tar in på Hugo's trampar jag såklart på ett tuggummi.
Så himla typiskt mig!
Vi gick direkt till baren där Orlando bjöd mig och Cassi på Lakrits-shot, mumsigt!
Sedan satte vi oss på uteserveringen och hade det trevligt!
Efter en stund stängde de där, så vi satte oss på emostället (som Orlando) sa.
De spelade tydligen emomusik där, men allt jag hörde var The ark ._.
Helt plötsligt kommer det en sliskig äcklig kille och sätter sig brevid mig.
Han sa att jag var det vackraste han hade sett och blablabla.
Han hette typ.. Omar... Amar? Ormar :D Armar :(
Dessutom kallade han mig för Louise :(
Visade sig att han var 23 år, ehehe underbart.
Så jag flydde, blev såklart att vi gick till Donken.
Orlando och Cassi beställde mat, sen gick vi och satte oss i hörsal.
Satt där och frös ihjäl en stund, sedan gick jag och Cassi hem.
Jag sjöng 'jag må hon leva' till mig själv, och försökte få bilar att tuta.
Kom hem vid 5, sen sov jag :D


Ganska så detaljerat och lång text, eheeh!
Ni gillar mig ändå




Över till idag
Jag fyller år!!!! :D
Det kanske inte är så svårt att missa iofs ^^
Vaknade först vid 8, gick upp och drack vatten och la mig igen.
Vaknade vid 10, gjorde samma sak.
Sedan vaknade jag vid 11, så kom mamma och Pibbe in med paket.
(Dock glömde de att sjunga, så jag fick säga till de på skarpen, hyhy)
Och alla som känner mig väl, vet att om jag öppnar ett paket, kan jag oftast inte sluta!
Först fick jag en morgonrock, rosa/röd randig.... Inte precis mina färger, men jag ska byta till en svart!
Fick också två kuvert, ett med 500 kr i och ett med 400 kronor i och mitt personbevis.
Jag är lite seg med att skaffa leg...
Av min kära syster fick jag en lakritstvål, lösnaglar och ett kort.
Höll på att glömma det viktigaste!
Fick ju en platt-tv av mamma och Peter, det visste jag reda iofs, men jag blev glad ändå :D

Gud, vad långt inlägget blev.
REKORD FÖR MIG!!
Blir kanske lite bilder på presenterna senare.

Nu ska jag leta reda på en värktablett

// Iffen

Kommentarer
Postat av: Cassandra aka Cazii

Hehe så bra att du hade kul söto! Jag hade med kul! xD Älskar dig syster! Grattis på 18års dagen!!!! <3 <3 <3

2009-08-30 @ 16:32:55
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: Cassandra aka Cazii

Svar: Men jag kan ju inte lägga in bilder från kameran ju =( Kanske kan ta lite bilder med mobilen imorrn =P

2009-09-02 @ 18:24:52
URL: http://cazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback