F-Ö-R-K-Y-L-D-N-I-N-G

Thailändsk hostmedicin, panodil och nässpray = inte så underbart som det låter.
Jag är sjuk!
Mina ögon kliar och rinner, jag är täppt i näsan och min hals kliar och är torr.
Dessutom har jag sjukt ont i armarna.

Var antagligen inte så smart att springa runt i spöregn igår..
Men är det Augustifestival så får man offra sig lite!

Var med Sunita och Saranda, vi hade jättekul.
Alla tre åkte Ranger, sedan åkte jag och Sunita Joy Ride.
Vi flög in i varandra hela tiden, så nu har jag en stiligt blåmärke på högerarmen.
Sedan gick vi till Wasaparken för att kolla på dans.
En dansande varg som såg ut som en råtta, och dansande aliens sitter väl aldrig fel?
Självklart passande man på att köpa en heliumballong med, 10 kronor istället för 80 kronor är awesome!
Efter en liten flumstund utanför Gotto skyndade vi oss till Stortorget, där Saranda skulle ta bussen till Navesta.
Jag och Sunita tog bussen till Resecentrum, och vi kom fram till att våra röster blir underbara med lite helium.


Idag gick jag på marknaden med mamma och Peter.
Hittade 3 posters på Kurt Cobain, i ett och samma stånd!!
Köpte även ett armband och en present till Johanna, som fyllde år den 18:e.
Och Peter köpte 10 stycken godisremmar för över 100 kronor, han är lite galen ibland.


Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag blir myndig!
Jag är ganska säker på att jag kommer få en platt-tv.
För några dagar sedan frågade mamma om jag inte skulle vilja ha en platt-tv istället för min stora kluns.
Och förut så sa hon att hon och Peter redan har köpt en present till mig...



Jag ursäktar för det långa och väldigt tråkiga inlägget.
Nu ska jag kolla på Den Gröna Milen


// Iffen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en födelsedagsgåva till dig!

2009-08-23 @ 01:09:47
Postat av: SNTS

Man tackar för det väldigt lagom långa och underhållande inlägget! :D

2009-08-23 @ 01:37:18
URL: http://snts.se
Postat av: Iffen biffen

JAG VILL MED HA EN HELIUMBALLONG!!!!!!!

2009-08-23 @ 16:25:29
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: Iffen biffen

Erm.. Tack anonym..

Vem är du? D:

2009-08-23 @ 21:46:35
URL: http://cazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback